mmj

pink glitter heart
Get your Love You Scraps at Jhocy

Saturday, 24 December 2011

buat gambar kartun msa chat kat fb

Angry Bird--> [[166456416741199]]
Shin Chan --> [[196431117116365]]
Doraemon --> [[155393057897143]]
Spongebob --> [[334954663181745]]
Domo --> [[250128751720149]]
Sonic --> [[120219704713360]]
Pooh --> [[123363421035031]]
Piglet --> [[132045620187428]]
Ultraman --> [[147290738648754]]
Bleach --> [[40134995667]]
Justin Bieber --> [[199705483893]]
Adidas --> [[111751548879681]]
BoBoiBoy --> [[110056482412380]]
Mickey Mouse --> [[297035248728]]
Greyson Chance --> [[239842169376590]]

UPDATE

[[171108522930776]] -------> Trollface
[[164413893600463]] -------> Me Gusta
[[218595638164996]] -------> Yaoming
[[189637151067601]] -------> LOL
[[129627277060203]] -------> Poker Face
[[227644903931785]] -------> Forever Alone
[[100002752520227]] -------> Okay Guy
[[100002727365206]] -------> Challange Accepted
[[208551699231052]] -------> (d)
[[100003281387902]] -------> (smirk)
[[149615398444588]] -------> (wary)
[[147753965332916]] -------> (dhat)
[[211804458902220]] -------> (cd)
[[333708903307152]] smirk
[[131741810275104]] xp
[[300983063279872]] mario8
[[119793161471522]] cool
[[144264815683239]] maniac
[[164288477004432]] Cd
[[157618067676266]] xD
[[134695813311979]] Hmm
[[138413752938532]] chew
[[138413752938532]] ksmirk

Sunday, 18 December 2011

pilihan lagu nada cinta

kalau korang tak suka lagu yg ada kat bwa .suka hati korang la.kalau yg suka saya mengucap kan terima kasih.
Arti Cinta – Randy Pangalila


Bukan Salahku – Randy Pangalila

I Need You – Mikha Tambayong Feat Randy Pangalila

Tanpamu Ku Tak Bisa – Randy Pangalila

Ya Sudahlah – Bondan Prakoso & Fade 2 Black

Nada Cinta – Mikha Tambayong, Randy Pangalila, Dewi Sandra, Michella Putri

Cintamu Adalah Takdirku – Indah Dewi Pertiwi Feat Teuku Wisnu

Buntu – Indah Dewi Pertiwi

Menemukanmu – Indah Dewi Pertiwi

Semakin Lama Semakin Aku – Indah Dewi Pertiwi

Cinta Setengah Mati – Indah Dewi Pertiwi

Jangan Sedih – Indah Dewi Pertiwi

Hipnotis – Indah Dewi Pertiwi

Terlalu Sakit – Indah Dewi Pertiwi

Hitam Putih Cintamu – Randy Pangalila

Aku Milikmu – Mikha Tambayong

Ku Tak Bisa – Audiojet

Ibu – Kiting

Satu Untuk Selamanya – Dewi Sandra Feat Alam Urbach

Lagi Dan Lagi – Andra & The Backbone

Baru Aku Tahu Cinta Itu Apa – Indah Dewi Pertiwi

Terbakar – Indah Dewi Pertiwi Feat Ahmad Dhani

Gejolak Cinta – Indah Dewi Pertiwi Feat Sandhy Sandoro

Gara-Gara Cinta – Michella Putri

Takkan Terpisah – Randy Pangalila

Masih Adakah Cinta – Ada Band

Aku Patut Membenci Dia – Five Minutes

Harmoni – Kiting

Lagu Jomblo – Cassanova

Masih Adakah Aku – Republik

Sempurna – Michella Putri

You And Me – Randy Pangalila Feat Kiting

Ku Sayang Ibuku – Mikha Tambayong

Ketika Mengingatmu – Randy Pangalila

Selalu Ada – Anderta

Seindah Pagi – Mikha Tambayong

Beri Sedikit Waktu – Mikha Tambayong

Aku Kamu Dan Dia – Mikha Tambayong

Mendung Kan Berganti – Mikha Tambayong

Hal Terindah – Seventeen

Jujur Saja – Anderta

Main Hati – Andra & The Backbone

Cukup Bete – Mikha Tambayong Feat Randy Pangalila

Kekasih – Gilang

Hanya Ingin Kau Tahu – Republik

12 Bar Exam – Randy Pangalila , Mikha Tambayong , Michella Putri

Tak Ada Yang Bisa – Andra & The Backbone

Semua Indah – Randy Pangalila

Musnah – Andra & The Backbone

Waktunya Cinta – Randy Pangalila

Sisa – Power Slaves

Tentang Rasa – Astrid

Wonder Woman – Mulan Jameela

Sahabat Sejati – Randy Pangalila Feat Mikha Tambayong

Awal Yang Baru – Michella Putri

Cinta Itu Nada – Randy Pangalila

Magic – Lyla

Sentuhan Rasa – Randy Pangalila Feat Mikha Tambayong

Maaf – Radja

Takkan Rela – Five Minutes

Ada Bayangmu – Mikha Tambayong

Semua Untukmu – Mikha Tambayong

Kasih Dengarkanlah – Republik


Saturday, 17 December 2011

pelakon nada cinta...(handsome dan comel)









nada cinta



bu susan menolong bu rina mencari anak nya bu rina.bu susan masuk ke kelas muzik bu rina dan meletak kan  sampul surat.bu rina masuk ke kelas muzik nya ternamapak sampul surat yg bu susan taruk.dia x tahu bu susan taruk.di membuka sampul surat yg brd di atas meja.di dlm sampul surat ada nombor plet kereta yg burina kejar kemarin........................bu susan serbenar nya baik hati....di buat-buat jahat kerana dia berkerja dengan bu nia isteri pak faris..........

Thursday, 15 December 2011

x gantuk lagi ni...dah kul2.50

susah nya nak tidor mlm ni tengokla cerita arti sahabat best giler cerita tu  tengok kat youtube je.......kalau dah habis buka nada cinta kat youtube....................................................

kuat nya datuk korang

Kuatnya Datuk Kau

Tiga budak tadika bercerita tentang kehebatan datuk masing-masing.

khairul azman : "Datuk aku kuat.... Kalau bertanding silat, tak pernah kalah."

mohd aizan : "Datuk aku lagi kuat. Dia pernah tumbangkan seekor kerbau yang tengah mengamuk."

khairul azman : "Datuk kau kuat tak, abdul hadi?"

abdul hadi : "Aku rasa datuk aku lagi kuat daripada datuk kau berdua. Dah 20 tahun dia tinggal dalam tanah, sampai sekarang tak keluar-keluar lagi."

khairul azman dan mohd aizan : "Ye laaa.... kuatnya datuk kau."

*bs*

muhasabah alam kubur

MUHASABAH ALAM KUBUR

“Hari ini, dengan wang anda mampu membeli apa sahaja yang bernilai di dunia, tetapi dengan wang anda tidak dapat membeli syurga Allah yang tinggi nilainya”

“Hari ini anda makan dan minum sesuka hati di dunia, tetapi suatu hari nanti anda pula akan dimakan oleh ulat, ular dan binatang dalam kubur setelah meninggal dunia”

“Hari ini anda sayang kepada anak, isteri, ibu bapa dan keluarga setiap ketika, tetapi suatu hari nanti anda akan meninggalkan mereka buat selama-lamanya”

“Hari ini anda mampu memakai pakaian yang cantik dan mahal harganya, tetapi suatu hari nanti anda hanya mampu memakai sehelai kain putih sahaja”

…Adakah anda bersedia pada hari ini... untuk hari itu?!!

hihihi,salah org kah3

Seorang suami telefon ke rumahnya ketika oustation , dan kebetulan yang
menjawab panggilan telefon adalah seorang orang gaji..

Suami : Hello, selamat petang. Puan ada?

OG : Selamat petang. Ya, encik boleh saya tolong?

Suami : Siapa ni?

OG : Saya orang gaji kat sini.

Suami : Baru, ke? Sebelum ni saya tak pernah guna orang gaji!

OG : Saya baru je kerja hari ni.

Suami : Oh, yeke. Puan ada kat rumah tak?

OG : Ada, encik, puan tengah tidur. Encik ni siapa?

Suami : Saya suaminya.

OG : La.. sekarang puan tidur dengan siapa pulak ni?

Suami : Apa? Ada lelaki lain yang tidur dengan puan ke?

OG : Ya, encik

Suami : Tak guna!!! (dll. sumpah seranah) Eh, engkau boleh tolong tak?

Nanti saya bagi upah RM1 juta .

OG : Boleh.. apa yang boleh saya tolong?

Suami : Masuk ke bilik kerja saya, ambil pistol dalam laci, lepas tu

tembak mereka berdua.

OG : Saya tembak puan dengan lelaki tu ke encik?

Suami : Ya.

OG : (termenung)

Suami : Macamana? Boleh tak? Kalau tidak saya tambahkan RM1juta lagi.

OG : Baik encik... saya lakukan sekarang.

Suami : Cepat!!! Saya tunggu!

Orang gaji itu kemudian mengambil pistol dan, bang..bang.. bang..

OG : Sudah, encik

Suami : Bagus, sekarang tutup hal ni, engkau buang pistol dalam kolam

renang belakang rumah.

OG : Kolam renang yang mana?

Suami : Yang di belakang rumah!

OG : Tak ada, encik. Di belakang rumah ni tak ada kolam renang!

Suami : Yeke ni?

OG : Iya!

Suami : Ni kan nombor 5097600?

OG : Bukan, encik. Sini 5907600.

Suami : Oh, sori. Salah nombor

Wednesday, 14 December 2011

bahaya

Peringatan: Sesiapa yg tgh makan/lepak berbual di MCD,KFC,dan di mana sahaja..Berhati-hati kerana ada seseorang lelaki/perempuan yg bukan Islam dtg ke arah kita..dan meletakkan 1 Kad yg bertuliskan sesuatu..Dia meminta kita membacakan kad tersebut..AWAS,JANGAN BACA KAD ITU KERANA MEREKA INGIN MENYERU KITA AGAR MENJADI MURTAD(Islam ke Kristian) !!! Tolong copy&paste dan memberitahu kepada kawan2 Islam yang lain agar berhati-hati kerana hal ini sedang berleluasa berlaku..

teka teki

teka teki;

banyak2 benda,benda apa dia turun perlahan naik cepat?
jwpn:hingus...hihihi

ada 1 ekor gajah dan 1 ekor harimau,gajah masuk dlm peti sejuk mcm mna nak masuk harimau?
jwpn:buka peti keluarkan gajah masuk harimau....kih kih kih

banyak2 benda,benda apa dia turun putus turun putus?
jwpn:taik...hahahaha yuk

banyak2 straw,straw apa blh mkn?
jwpn:strawberry... hihihihi

teka teki yg lwk....kih kih kih

Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?
Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air
terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!

Banyak- banyak binatang...binatang apa keluar haid...
jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu...keluar HEAD....tak paham jugak.ala kepala le..

Dlm bnyk2 binatang..... bntg ape yg bertelur dan beranak.....kira 2 alam la
niiii..... ha jwp2.... ...siput babilaaaaa.....ye la siput bertelur...babi beranak....

Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?
Jawapannya ialah Sungai Besi...Ha...ha...ha...

Kereta dengan motor, mana lebih tua?
jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...

Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...
huruf TA dan YA laa... kan jadi TAYAR tu

kasut apa yang paling keras?
Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa...muhahaha..lawak ka?

Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?
jawapannya ialah meter bas tulah

Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin ...ahhh sape dapat jawab????
jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe

Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadi apa?
orang india tu jatuh lah.... keh keh keh!!!

Ada 3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu dibagi pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?
...kes kes kes kes korang mesti lemah IQ kan ..
jawapannya sorang dapat sebiji limau ler..sbb sama gak ko potong atau
tak...hehehhe mesti dapat sorang sebiji

benda apa kalau naik tak turun dah?
jwpn dia umur la.ish...ish...

KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR HADAPAN?
SEBABNYA IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT
TAYAR HADAPAN

cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?
jawapannye betina ler..pasal dia pakai pad.hehe

Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah apa.........?
Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah PATAH BALIK kot!

Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari
lembu yang hilang lah . kalau tak hilang siapa lah ada masa nak kisah pasal lembu.

Hidupan apa didalam laut paling tua.
jawapannya udang sebab dia sudah bongkok dan berjanggut..ha--ha--ha--ha--

Cube teka ye benda apa apabila kita berdiri dia baring, bila kita baring dia berdiri.......?
jawapannye tapak kaki la......

Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu...
jawapan nyer :ikan sardin.sebab nyer dier duduk dlm tin..

ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU ANDA PERLU TUTUP DAHULU?
JAWAB..JAWAB JGN TAK JAWAB..DUA-DUA..SALAHLA.. TAK TAHU..TENTULAH HIDUNG..

APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG?
HA JAWAPANYA MESTILAH KACANG PANJANG KAN. TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK TAK SESUAI TAU. hehe..

Tuesday, 13 December 2011

comel nya





AQ AND COUSIN AQ...... SO SWEET
Pada suatu hari,cikgu tanya Amin soalan.~

Cikgu:Amin 5+5 brapa?
Amin:Tak tau cikgu.
Cikgu:Ok nanti tanya keluarga ya.
... Amin: Baiklah cikgu.

~Setiba di rumah Amin bertanya kepada ayahnya~

Amin: Ayah , 5+5 berapa?
Ayah: Nasi goreng , nasi goreng ( Tengah masak nasi goreng )

~Amin bertanya kepada abangnya~

Amin: Abang , 5+5 berapa?
Abang: Setann! ( Tengah tengok television )

~Amin bertanya kepada kakaknya~

Amin: Kakak, 5+5 berapa?
Kakak: Lets go bebeh , lets go bebeh ( Tengah cakap di telefon )

~Amin bertanya kepada adiknya~

Amin: Adik 5+5 berapa?
Adik: Alhamdulillah ( Baru habis makan )

~Keesokan harinya Cikgunya bertanya~

Cikgu: Amin 5 +5 berapa?
Amin : Nasi goreng , nasi goreng
Cikgu : Siapaa yg ajar kamu ni?
Amin : Setann!
Cikgu : Kamu nak kena tampar?!
Amin : Lets go bebeh , lets go bebeh
Cikgu : Kamu digantung sekolah!!!
Amin : Alhamdulillah..
ahahahaha
Mak : Lesen ! tolong beli santan !!
Lesen : Lesen tgh main PSP la mak !
Mak : Otak ! tolong mak beli santan !

Otak : Otak tgh berak la , mak !
... ... Mak : Kad pengenalan , tolong beli santan !
Kad pengenalan : Kad pengenalan tgh main facebook la mak !
Mak: Gila , tolong beli santan !
Gila: Ok , mak !

-Dalam perjalanan , Gila ditahan polis kerana memandu melebihi had laju !

Gila : Ada apa , encik ?
Polis : Mana lesen ?
Gila : Lesen tak ada dgn saya , dia tgh main PSP.
Polis : Kad pengenalan kamu mana ?
Gila : Kad pengenalan tgh main facebook .
Polis : Kamu tak ada otak ke ?
Gila : Otak tgh berak , Polis kenal keluarga saya ke ? Semua nama adik beradik saya encik tahu .
Polis : Awak ni gila , ya ?
Gila : Nama saya memang Gila